1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Platnost obchodních podmínek od 1. 1. 2013.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že zboží bude předáno přepravci (Česká pošta), a zákazník si jej nepřevezme, bude požadován poplatek za vynaložené náklady tzv. Smluvní pokuta (poštovné + balné + storno) ve výši 150Kč. V případě nevyzvednutí zásilky z Uloženky (osobní odběr), bude účtován poplatek ve výši 99 Kč.
UPOZORNĚNÍ: Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 1724 -1730, Zákon č. 89/2012 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem převzata, budeme požadovat uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši až 350 Kč. Odesláním objednávky SOUHLASÍTE s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou vymáhány, včetně všech nákladů s tím spojených. Jako dlužníka vás také necháme zapsat do Centrálního registru dlužníků. Děkujeme za pochopení.
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete do 2 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby. V případě zrušení objednávky po delší době než je 2 hodiny, může eShop požadovat storno poplatek ve výši 150 Kč.
5) BALNÉ A POŠTOVNÉ, PLATBA
Objednané zboží vám zašleme prostřednictvím zásilkové služby Českou poštou, Uloženkou nebo vlastní dopravou. Platba probíhá on-line platbou nebo předem na náš účet. Aktuální možnosti dopravy a plateb naleznete zde.
6) DODACÍ LHŮTA
Dodací lhůta je od 2 – 21 dnů, není-li uvedeno jinak. Zboží označené skladem je expedováno do 24 hodin (vyjma víkendů a státních svátků, případné dovolené, jenž je uvedeno na našich stránkách). Expedici se myslí předání zboží dopravci. Doba doručení závisí na zvoleném způsobu dopravy případně místě osobního odběru.
7) VÝMĚNA ZBOŽÍ
V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu společně s originálem faktury. Náklady spojené s vyměň-ováním nese v plné výši kupující.
8) VRÁCENÍ PENĚZ
Do 14 dnů od data převzetí zásilky máte nárok na vrácení celé částky za zboží. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu společně s originálem faktury a číslem bankovního účtu na který má být částka zaslána.
9) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
POSTUP PŘI REKLAMACI:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací jako např. notebooky, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.
Zákony a předpisy:
– zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
– zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
– zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů